یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
کاشت بیش از ۶۰ نهال مثمر قرآنی در فضای سبز خوابگاه جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ همزمان با هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، بیش از ۶۰ نهال مثمر قرآنی توسط جمعی از اساتید، کارکنان و طلاب خوابگاه ایرانی و بین الملل جامعه‌الزهرا(س) در فضای سبز خوابگاه کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در هفته منابع طبیعی و با توجه به فرا رسیدن روز درختکاری، بیش از ۶۰ نهال مثمر مفید از جمله زیتون، توت، زردآلو، انار و غیره با همکاری جمعی از اساتید، طلاب و کارکنان در فضای سبز خوابگاه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام کاشته شد.

خانم اشرف السادات ارمکان عنوان کرد: این کار با توجه به اهمیت و بزرگداشت روز درختکاری و همچنین جهت تحقق به منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص کاشت درختان مثمر و مفید و نظر به حضور تعداد ۷۰۰ طلبه ایرانی و بین‌الملل در خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام و ضرورت ایجاد فضایی سبز و مناسب به ویژه درختان قرآنی انجام شد.

در این برنامه، بانو گل گیری و جمعی از اساتید، طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند.

بانو گل گیری بیان داشت: با توجه به اینکه درختان و گیاهان روح دارند و دائما ذکر خدا را می‌گویند رسیدگی به آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر جلوگیری از غرس برخی نهال‌های مضر در بعضی نقاط کشور، از مضرات درخت کاج گفت و تأکید کرد: امروز شما بانوان طلبه در کنار هر درخت کاجی یک نهال مثمر قرآنی بکارید تا آیندگان از خیرات و برکات این درخت‌های مفید بهره‌‌مند شوند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha